O CO CHODZI W AKCJI DPM ?
Dzień Polskiej Muzyki to kampania mająca na celu promocję oraz wsparcie polskiego rynku muzycznego. Tegoroczna edycja jest jeszcze bardziej wyjątkowa, bo w akcję zaangażują się również stacje radiowe w wybranych krajach za granicą. 1 października rozgłośnie radiowe oraz telewizje muzyczne przez całą godzinę – od 10:00 do 11:00 – będą grały tylko polską muzykę. Muzyczne Radio dodatkowo na ten dzień wprowadza następujący plan:
-
06:00 - 07:00; Budzimy po polsku 100% + info o akcji
-
10:00 - 11:00; Dzień polskiej muzyki - Gramy tylko po polsku
-
17:00 - 20:00; HITPLANETA - info o akcji + polskie premiery
-
20.30-21:00; Tylko polskie nowości
-
21:00 - 22:00; Lista HOUSE20.PL - nowości od polskich producentów
-
22:00 - 00:00; Gramy tylko po polsku.
Akcja ma za zadanie także uświadomić słuchaczom, że to oni kształtują wartość i pozycję polskiego rynku muzycznego na świecie, tak samo jak artyści. Liczymy na to, że w efekcie tej kampanii, Polacy chętniej będą wspierać rodzimych artystów i nasz rynek muzyczny, przeznaczając na zakup muzyki swoje pieniądze (bez względu na opcję zakupu). Tym samym wartość Polski w światowym rankingu będzie wzrastać.
DZIEŃ POLSKIEJ MUZYKI to już druga edycja specjalnej kampanii mająca na celu wsparcie polskiego rynku muzycznego. Poprzez tę kampanię pragniemy zachęcić funów i odbiorców muzyki do wyrażenia swojego szacunku dla pracy swoich ulubionych Artystów i wszystkich osób pracujących na ich sukces poprzez zakup biletu na koncert, płyty lub abonamentu w serwisie streamingowym. To fani stanowią o sile każdego lokalnego rynku muzycznego, dlatego też z myślą o nich zaprosiliśmy do kampanii „Dzień Polskiej Muzyki” największe sklepy płytowe, bileterie i serwisy streamingowe w kraju, by przygotowały specjalne promocje i atrakcje. Z uwagi na wprowadzone ograniczenia rynku koncertowego z powodu pandemii koronawirusa, sytuacja Artystów oraz wszystkich osób pracujących w branży koncertowej jest obecnie szczególnie trudna, dlatego to im dedykujemy tegoroczną edycję.
Kampania rozpocznie się już w ostatnim tygodniu września specjalną akcją Grupy Empik „tyDzień Polskiej Muzyki”. We wszystkich salonach Empik w kraju przez cały tydzień rozbrzmiewać będzie tylko polaka muzyka, a na fanów będą czekały specjalne promocje na zakup płyt. W serwisach Empiku będzie także okazja do spotkań online z Artystami. W kampanię włączyły się także bileterie Going i Empik Bilety, Eventim, Ticketmaster oraz eBilet. W bileterii Eventim specjalne promocje dla funów będą czekały aż do ostatniego dnia października w ramach akcji „Jesień z polską muzyką”, którą zapoczątkuje Dzień Polskiej Muzyki - 1 października. Także w bileterii Ticketmaster, Dzień Polskiej Muzyki będzie trwał dłużej! Fani będą mieli okazję zdobyć bilety na koncerty w atrakcyjnych cenach przez cały pierwszy tydzień październik. To nie wszystko! Zachęcamy fanów, by wspierali Artystów i polską muzyki słuchając jej w serwisach streamingowych. Specjale playlisty „Dzień Polskiej Muzyki” będą przygotowały serwisy Tidal oraz Empik Music. Zachęcamy fanów do słuchania swojej ulubionej polskiej muzyki w serwisach streamingowych, dzilenia się nią, udostępniania playlist z polską muzyką
#DzieńPolskiejMuzyki
GRAMY NA 105.8FM | 106.7FM | 90.9FM | ONLINE - APLIKACJA "MUZYCZNE RADIO" DOSTĘPNA JEST W APPSTORE I GOOGLE PLAY