
Fot. główne: Jacek Zych
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego zarządza w Szpitalu im. Sokołowskiego w Wałbrzychu kontrolę w zakresie poziomu wynagrodzenia Prezydenta Wałbrzycha w tej placówce. Kontrola zwróci uwagę również na zgodność wymiaru czasu pracy Prezydenta z ewidencją czasu pracy na zajmowanych stanowiskach oraz jego pokrycia z zapisami w dokumentacji medycznej pacjentów, którym były udzielane przez Romana Szełemeja świadczenia medyczne. Objętym kontrolą zostanie okres: od 1 stycznia do 31 sierpnia tego roku. Mówi Michał Nowakowski rzecznik prasowy Marszałka Województwa Dolnośląskiego.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, prowadzi już w wałbrzyskim Szpitalu Wojewódzkim kontrolę obejmującą realizację procedur gospodarki produktami leczniczymi (lekami opioidowymi i psychotropowymi, których stwierdzono braki).
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego przeprowadzi w Szpitalu im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu wieloobszarowy audyt obejmujący: zamówienia publiczne, finanse i księgowość, wynagrodzenia i sprawy kadrowe oraz systemy informatyczne i zarządzanie jakością w ochronie zdrowia.
Zarząd Województwa Dolnośląskiego jest zaniepokojony informacjami, które obiegły opinię publiczną. Kwestie związane z działalnością zarządczą odwołanej w sierpniu br. dyrektor Szpitala im. A. Sokołowskiego w Wałbrzychu, Marioli Dudziak oraz wysokością zarobków zatrudnionego w Szpitalu Prezydenta Wałbrzycha Romana Szełemeja zostaną wyjaśnione.
O wynikach kontroli oraz audytu Urząd Marszałkowski poinformuje po ich zakończeniu.
szpital wałbrzych finanse kontrola urząd marszałkowski szpital im. dra a. sokołowskiego prezydent miasta wałbrzycha urząd miejski w wałbrzychu szpital im sokołowskiego w wałbrzychu wałbrzyski szpital